Vuosi 2021 oli Midpointedille erinomainen

Vuosi 2021 oli Midpointedille erinomainen. Liikevaihtomme kasvoi +25% (2,9 miljoonaan euroon), onnistuimme kokeneiden IT-ammattilaisten rekrytoinneissa, solmimme tukun uusia merkittäviä asiakkuuksia ja tärkein kaikista, asiakkaidemme meillä antama suositteluluku nousi jo 76:een (NPS-luku).

Liikevaihtomme oli vuonna 2021 2,9 milj. euroa. Kasvua vuoteen 2020 oli 25%.

Kaikissa projekteissa emme onnistuneet täydellisesti, mutta 90% kaikesta asiakkailtamme saadusta palautteesta oli positiivista. Kiitos luottamuksestanne!

Vuonna 2021 NPS lukumme oli 76. Kasvua vuodesta 2020 +16% (NPS 66, 2020).
ICT-alan yritysten NPS-luvun keskiarvo on 41 (Lähde: © Satmetrix 2021)

Uusi asiakaslupauksemme: ”Teemme työstäsi parempaa”

Päivitetty strategiamme, jossa keskityimme entistä tiukemmin asiakaslupaukseemme, ”Teemme työstäsi parempaa”, jalkautui onnistuneesti vuonna 2021.


Olemme toki ”DNA:ltamme” IT-osaaja, mutta ennen kaikkea missiomme ja intohimomme on tarjota asiakkaillemme pilviratkaisuita ja palveluita, joiden avulla asiakkaidemme työntekijät tekevät työtään fiksummin ja tehokkaammin.

Kiitos etätöiden – fiksumpien työtapojen ja ihmisten aikaisemmin suorittamien manuaalisten rutiinitöiden automatisoinnin merkitys yritysten kannattavuudelle ja kasvulle ymmäretään nyt hyvin. Työn tuottavuuden kasvattaminen, arvonlisä, on ylivoimaisesti tärkein tekijä menestykseen varsinkin tieto- ja asiantuntijatyössä.


”Parempi työ” vaiheistetusti käyttöön asiakkaillemme

Käyttöönoton vaiheistus

Asiakkaidemme työn tuottavuuden kasvattamisen ensimmäisessä vaiheessa takaamme yritysten verenkierron toimivuuden, eli työntekijöiden arjen IT:n toimivuuden ja turvallisuuden (IT-ulkoistus).

Seuraavassa vaiheessa suunnittelemme, toteutamme ja jalkautamme ”fiksumpien työtapojen” yhteisen pelikirjan ja pilviratkaisut (Moderni työ).

Vaiheessa kolme – ”päästämme softarobotit irti” – eli digitalisoimme kallisarvoista työaikaa vievät ja turhauttavat manuaaliset ruutinityöt (Ohjelmistorobotiikka).

   

Tämän erottavan palvelumallimme tuloksena asiakkaamme saavat paljon enemmän kuin ”IT:tä”.
Me lupaamme teille vuonne 2022 entistä parempaa ja tehokkaampaa – fiksumpaa – työtä.   

Helsingissä 27.1.2022