Siirry sisältöön Etusivu

Pyydä tarjous

Olen kiinnostunut:

Kaikki meille lähetetyt tiedot käsitellään henkilötietojen käsittelyä koskevan Suomen lainsäädännön mukaisesti. Lue lisää.

Asiakastyytyväisyys on tärkein mittarimme. Siksi seuraamme tarkkaan asiakkaidemme kokemusta meistä. Jatkuva NPS-mittaaminen ja vuosittain tilaamamme toimialamme riippumaton markkinatutkimus kertovat miten onnistumme työssämme.

NPS – suosittelulukumme

Tuorein NPS-lukumme on 70.

Asiakkaamme ovat NPS-tutkimuksen perusteella erittäin tyytyväisiä sekä huomattavasti tyytyväisempiä kuin alamme yritysten asiakkaat keskimäärin (31).

NPS (Net Promoter Score) on suosittu asiakasuskollisuuden mittari. Tulokset voivat vaihdella -100 – +100 välillä. Yli 50 pisteen lukua pidetään yleisesti erinomaisena.

Toimialatutkimus

Tilaamme vuosittain tutkimusyhtiö Value Clinic Oy:ltä riippumattoman toimialatutkimuksen suomalaisten IT-tukipalveluyhtiöiden asiakastyytyväisyydestä.

Kyselyyn vastasi yhteensä 80 yrityspäättäjää. Vastaajat edustivat pääsoin PK-yrityksiä.

IT-tukipalvelukumppanin / IT-tuen arvio (asteikolla 4-10)Midpointed pääasiallinen kumppaniMuu kuin Midpointed pääasiallinen kumppaniSisäisesti hoidettu IT-tuki
Value Clinic Oy
n=19n=35n=24
Mukava työskentelykumppani9,2 8,78,7
Palveluasenne9,28,58,2
Henkilökohtainen palvelu9,08,88,8
Henkilöiden tavoitettavuus8,98,68,4
Palvelupyyntöjen vasteaika8,58,17,8
Konsultatiivisuus / proaktiivisuus8,58,17,8
Osaaminen8,57,57,7
Ongelmanratkaisukyky8,38,38,3
Palvelun hinta-laatusuhde8,28,0
Palvelun kokonaishinta8,27,9
IT-tuen ylläpidon kustannus8,1
Kokonaistyytyväisyys toimijaan / IT-tukeen8,88,48,0

 

Tutkimustulosten yhteenveto