Asiakastyytyväisyys

Kaikkea toimintaamme ohjaa seuraava tavoite:
Pyrimme ylittämään asiakkaidemme palveluodotukset

Uusimmat asiakaspalautteemme

Trustmary Reviews

NPS – suosittelulukumme

Tuorein NPS-lukumme on 76 (8/2021). 
Olemme onnistuneet työmme ylivoimaisesti tärkeimmässä tehtävässä: Asiakkaidemme palvelemisessa. 

Teemme 2 krt vuodessa koko asiakaskuntaamme kattavan NPS-kyselyn. Sen avulla seuraamme jatkuvasti miten asiakkaidenne tyytyväisyys palveluumme kehittyy.

NPS-lukumme oli edellisessä (10/2020) mittauksessa 66. Se on siis edelleen kasvanut menneen vajaan vuoden aikana ja NPS-lukumme on nyt siis huikean korkea 76. 

NPS-luku 76 on todella korkea. Edes maailman johtavat kuluttaja-brändit harvoin pääsevät yli 70 NPS-pisteeseen. Kun tuoreinta NPS-lukuamme (76) verrataan ICT-toimialamme yritysten keskimääräiseen NPS-lukuun (41), Lähde: © Satmetrix 2021, niin voimme rehellisesti sanoa, että meillä on poikkeuksellisen tyytyväiset asiakkaat.

 

NPS (Net Promoter Score) on suosittu asiakasuskollisuuden mittari. Tulokset voivat vaihdella -100 – +100 välillä. Yli 50 pisteen lukua pidetään yleisesti erinomaisena.

 

Toimialatutkimus

Tilaamme vuosittain tutkimusyhtiö Value Clinic Oy:ltä riippumattoman toimialatutkimuksen suomalaisten IT-tukipalveluyhtiöiden asiakastyytyväisyydestä.

Kyselyyn vastasi yhteensä 80 yrityspäättäjää. Vastaajat edustivat pääsoin PK-yrityksiä.

IT-tukipalvelukumppanin / IT-tuen arvio (asteikolla 4-10)Midpointed pääasiallinen kumppaniMuu kuin Midpointed pääasiallinen kumppaniSisäisesti hoidettu IT-tuki
n=19n=35n=24
Mukava työskentelykumppani9,2 8,78,7
Palveluasenne9,28,58,2
Henkilökohtainen palvelu9,08,88,8
Henkilöiden tavoitettavuus8,98,68,4
Palvelupyyntöjen vasteaika8,58,17,8
Konsultatiivisuus / proaktiivisuus8,58,17,8
Osaaminen8,57,57,7
Ongelmanratkaisukyky8,38,38,3
Palvelun hinta-laatusuhde8,28,0
Palvelun kokonaishinta8,27,9
IT-tuen ylläpidon kustannus8,1
Kokonaistyytyväisyys toimijaan / IT-tukeen8,88,48,0
Value Clinic Oy

 

Tutkimustulosten yhteenveto