Siirry sisältöön Etusivu

Kuinka voimme palvella?

Lähetä viesti, palaamme pikaisesti.

Olen kiinnostunut:

Kaikki meille lähetetyt tiedot käsitellään henkilötietojen käsittelyä koskevan Suomen lainsäädännön mukaisesti. Lue lisää.

Me olemme Midpointed

Midpointed on suomalainen IT-palveluyritys, joka toimii Helsingissä ja Oulussa. Meillä on myös Ruotsissa toimiva sisaryhtiö Midpoint Ab.

Meillä työskentelee lähes 40 ammattilaista, jotka ovat erikoistuneet IT-ulkoistukseen ja tukipalveluihin, Modern Workplace -tuottavuussovellusten käyttöönottoihin,  koulutuksiin ja jatkuvaan tukeen, Microsoft -liiketoimintaratkaisuihin sekä ruutinitöiden automatisoimiseen UiPath -ohjelmistorobotiikan avulla.

Keskitymme 20-500 hengen tieto- ja asiantuntijayritysten palvelemiseen, koska meillä on lajaa toimialakokemusta ja haluamme olla heille paras mahdollinen kumppani.

Yrityksemme omistavat avainhenkilöt sekä sijoittajat. Yrityksen liikevaihto vuonna 2019 on noin 2.3 miljoonaa euroa, liikevoitto n. 10%.

Vuosina 2020-2023 tavoitteemme on muuttaa toimialamme palvelumalleja, nousta alamme arvostetuimmaksi yritykseksi sekä saavuttaa merkittävää kasvua.

Oletko valmis muutokseen?

Etsittekö IT-toimittajaa, joka tekee hieman enemmän, hieman paremmin ja pikkasen erilailla? Jos näin on, niin Midpointed ei ole teille oikea kumppani.

Mutta jos teillä riittää rohkeutta kyseenalaistaa nykyinen ja tavoitella merkittävää muutosta, me olemme teille oikea kumppani.

Midpointed on jatkuvan palvelun IT-yhtiö, joka tehtävänä on muutos. Muutamme uuteen asentoon asiakkaidemme IT-palvelut sekä tavat miten asiakkaamme tekevät työtään..

Muutos ei ole helppo ja nopea, mutta onnistuessaan sen vaikutukset työnne tuottavuuteen ovat huikeat.

 

Tarjoamme palvelukokonaisuuden, jossa otamme vastuun asiakkaidemme IT-ympäristöstä ja siirrämme asiakkaamme vaiheistetusti moderniin työhön.

Midpointedin Tuottava työ -palvelumallin vaiheet: 1. Esiselvitys (2vk). 2. IT-ympäristö (1kk). 3. Moderni työ (2-6kk). 4. Liiketoiminta (case). Jokaisen vaiheen aikana jatkuva käyttäjätuki, käytön opastus ja kehitys.

Ensimmäisessä vaiheessa laadimme asiakaskohtaisen kehityssuunnitelman, jonka jälkeen otamme kokonaisvastuun IT-ympäristöstänne ja jatkamme työn tuottavuussovellusten käyttöönotoilla ja koulutuksilla.

Ainutlaatuinen palvelumallimme perustuu kuukausihintaiseen kumppanuusmalliin, ei yksittäisiin IT-projekteihin. Myös jatkuva käyttäjätuki ja -opastus läpi koko muutoshankkeen on lisäarvo, jota muut eivät tarjoa.

Toimintafilosofiamme

Meille asiakastyytyväisyys on tärkein mittarimme. Siksi asiakkaidemme palvelu ja sitä tukevat toimintamallit ovat kaiken tekemisemme ytimessä. Kutsumme itseämme IT-alalla toimivaksi palveluyhtiöksi. 

  • Asiakas ensin

    Meillä asiakas ei ole vain strategiamme, vaan myös yrityskulttuurimme keskipisteessä. Kehitämme intohimoisesti toimintaamme siten, että asiakkaamme saavat parempaa palvelua ja enemmän hyötyä. Siksi myös seuraamme tarkkaan asiakastyytyväisyyttämme. Jatkuva NPS-mittaaminen ja vuosittain tehtävä toimialatutkimus kertovat meille miten kehitymme siinä.

  • Kiinteä hinta

    Toimme ensimmäisenä kiinteän kk-maksun IT-tukipalveluihin. IT-tukipalvelua voi käyttää rajattomasti eikä hintamme sisällä piilotettuja palvelumaksuja. Laskumme sisältävät siis vain yhden rivin. IT Premium -palvelumme sisältää myös kaiken mitä tarvitset: Tuen, lisenssit, koulutuksen, tietoturvan ja laitehallinnan.

  • Toimivat prosessit

    Toivoisitko, että sinua palvelee aina sama ja nimetty IT-tukihenkilö? Me emme sellaista tarjoa, koska asiakkaillemme kriittinen it-tuki ei voi koskaan olla riippuvainen yhdestä henkilöstä. Olemme laittaneet paljon resursseja palveluprosessiemme ja työkalujemme kehittämiseen. Kun olet meihin yhteydessä, niin takaamme, että saat aina nopeasti ja helposti ammattilaisen apua ja tukea. Aina.

  • Proaktiivisuus

    Paras IT-kumppani on sellainen, johon asiakkaiden ei tarvitse olla juurikaan yhteydessä. Hyvä kumppani osaa ennaltaehkäistä ongelmien synnyn. Tähän ei koskaan 100% päästä, mutta meillä on kunnianhimoinen tavoite hoitaa asiakkaidemme IT-palvelut niin hyvin, että mahdollisia ongelmia esiintyy mahdollisimman harvoin.

  • Olemme palvelutyössä

    Me olemme ensisijaisesti palveluliiketoiminnassa. Rautainen IT-osaaminen on työntekijöidemme perusvaatimus, mutta sitäkin enemmän panostamme palveluasenteeseen ja -osaamiseen. Teemme myös kaikkemme, jotta ihmiset viihtyvät meillä ja kokevat onnistumisia työssään. Paras asiakaspalvelu syntyy tyytyväisistä ja motivoituneista ihmisistä.