Me olemme Midpointed

+5000

Microsoft 365
käyttäjätiliä

70

Yritystä
asiakkaana

1

Sijoituksemme palvelututkimuksessa

3 M€

Liikevaihto
2021

Työntekijöidensä omistama ja vahvassa kasvussa oleva IT-pilvipalveluyritys.

Työmme tarkoitus
Kaikkea toimintaamme ohjaa kaksi tavoitetta: Pyrimme ylittämään asiakkaidemme palveluodotukset ja työmme tuloksena asiakkaidemme henkilöstön työn tuottavuus ja työssä viihtyminen paranee.

Palvelulupauksemme
”Teemme työstäsi parempaa.”

Miten erotumme
Meidän tyyppiset it-yhtiöt keskittyvät joko tuki- ja infrastruktuuriratkaisuihin tai konsultointiin ja koulutukseen. Me teemme kumpaakin ja yhdistämme ne yhden palvelupisteen kokonaisuudeksi. Lue erilaistavasta palvelumallistamme tästä artikkelista >>

Mitä teemme
Meillä työskentelee lähes 30 ammattilaista, jotka ovat erikoistuneet IT-ulkoistukseentyön tuottavuuden parantamiseen sekä ruutinitöiden automatisoimiseen ohjelmistorobotiikan avulla.

Asiakkaamme
Keskitymme 20-500 hengen tietotyö- ja asiantuntijayritysten palvelemiseen, koska meillä on laajaa toimialakokemusta ja haluamme olla heille paras mahdollinen kumppani. Tutustu asiakkaisiimme >>

Omistus ja liikevaihto
Yrityksemme omistavat sen työntekijät. Liikevaihtomme vuonna 2021 oli 2.9 miljoonaa euroa (kasvua 25% vuoteen 2020), liikevoitto 5%. Vuoden 2022 liikevaihtotavoitteemme on 4 miljoonaa euroa. Luottoluokituksemme: AA (Dun & Bradstreet).

Tulevaisuus
Vuosina 2022-2025 tavoitteemme on muuttaa toimialamme palvelumalleja, nousta alamme arvostetuimmaksi yritykseksi sekä saavuttaa merkittävää kasvua.

Tarjoamme ainutlaatuisen tuottava työ -palvelun, jonka avulla siirrämme yritysten IT:n ja tavat tehdä työtä pilviaikaan.

Ensimmäisessä vaiheessa laadimme asiakaskohtaisen kehityssuunnitelman, jonka jälkeen otamme kokonaisvastuun IT-ympäristöstänne ja jatkamme työn tuottavuussovellusten käyttöönotoilla ja koulutuksilla. Tämän jälkeen jatkamme liiketoimintojen kehittämistä pilviratkaisuilla.

Ainutlaatuinen palvelumallimme perustuu kuukausihintaiseen kumppanuusmalliin, ei yksittäisiin IT-projekteihin. Myös jatkuva käyttäjätuki ja -opastus läpi koko muutoshankkeen on lisäarvo, jota muut eivät tarjoa.

Tuottava työ -palvelumallimme

Midpointedin Tuottava työ -palvelumallin vaiheet: 1. Esiselvitys (2vk). 2. IT-ympäristö (1kk). 3. Moderni työ (2-6kk). 4. Liiketoiminta (case). Jokaisen vaiheen aikana jatkuva käyttäjätuki, käytön opastus ja kehitys.

Palvelumallimme hyödyt

Toimintafilosofiamme

Meille asiakastyytyväisyys on tärkein mittarimme. Siksi asiakkaidemme palvelu ja sitä tukevat toimintamallit ovat kaiken tekemisemme ytimessä. Kutsumme itseämme IT-alalla toimivaksi palveluyhtiöksi. 

Asiakas ensin

Meillä asiakas ei ole vain strategiamme, vaan myös yrityskulttuurimme keskipisteessä. Kehitämme intohimoisesti toimintaamme siten, että asiakkaamme saavat parempaa palvelua ja enemmän hyötyä. Siksi myös seuraamme tarkkaan asiakastyytyväisyyttämme. Jatkuva NPS-mittaaminen ja vuosittain tehtävä toimialatutkimus kertovat meille miten kehitymme siinä.

Kiinteä hinta

Toimme ensimmäisenä kiinteän kk-maksun IT-tukipalveluihin. IT-tukipalvelua voi käyttää rajattomasti eikä hintamme sisällä piilotettuja palvelumaksuja. Laskumme sisältävät siis vain yhden rivin. IT Premium -palvelumme sisältää myös kaiken mitä tarvitset: Tuen, lisenssit, koulutuksen, tietoturvan ja laitehallinnan.

Toimivat prosessit

Toivoisitko, että sinua palvelee aina sama ja nimetty IT-tukihenkilö? Me emme sellaista tarjoa, koska asiakkaillemme kriittinen it-tuki ei voi koskaan olla riippuvainen yhdestä henkilöstä. Olemme laittaneet paljon resursseja palveluprosessiemme ja työkalujemme kehittämiseen. Kun olet meihin yhteydessä, niin takaamme, että saat aina nopeasti ja helposti ammattilaisen apua ja tukea. Aina.

Proaktiivisuus

Paras IT-kumppani on sellainen, johon asiakkaiden ei tarvitse olla juurikaan yhteydessä. Hyvä kumppani osaa ennaltaehkäistä ongelmien synnyn. Tähän ei koskaan 100% päästä, mutta meillä on kunnianhimoinen tavoite hoitaa asiakkaidemme IT-palvelut niin hyvin, että mahdollisia ongelmia esiintyy mahdollisimman harvoin.

Olemme palvelutyössä

Me olemme ensisijaisesti palveluliiketoiminnassa. Rautainen IT-osaaminen on työntekijöidemme perusvaatimus, mutta sitäkin enemmän panostamme palveluasenteeseen ja -osaamiseen. Teemme myös kaikkemme, jotta ihmiset viihtyvät meillä ja kokevat onnistumisia työssään. Paras asiakaspalvelu syntyy tyytyväisistä ja motivoituneista ihmisistä.