Siirry sisältöön Etusivu

Pyydä tarjous

Olen kiinnostunut:

Kaikki meille lähetetyt tiedot käsitellään henkilötietojen käsittelyä koskevan Suomen lainsäädännön mukaisesti. Lue lisää.

IT on yrityksesi verenkierto

Oletko joskus tuskaillut IT-ongelmien kanssa? Etäyhteyden ottaminen yrityksesi verkkoon ei onnistu? Sähköpostilaatikkosi on täysi ja uudet viestit eivät tule läpi? Et osaa käyttää online-kokoussovellusta?

Otat yhteyttä IT-tukeen, mutta kukaan ei ehdi vasta puheluusi tai saat sähköpostiisi automaattisesti tiketin, jossa ystävällisesti kerrotaan, että viestisi on vastaanotettu. Turhautumisesi muuttuu tuskaksi, sillä tilanteeseen tarvitaan ratkaisu heti, ei huomenna.

Tuttu tilanne, eikö? Mutta näin se ei saa olla.

Olemassaolomme oikeutus ja ensisijainen työmme on asiakkaidemme IT-ongelmien ratkaiseminen heti, ystävällisellä asenteella ja ymmärrettävällä kielellä.

Toiseksi tärkeintä työssämme on ongelmien ennaltaehkäisy. Siksi keskitymme myös asiakkaidemme kouluttamiseen ja opastamiseen.

Toimiva IT on päivittäisen työnteon perusedellytys.

Palvelumallimme

  • Asiakas ensin

    Meillä asiakas ei ole vain strategiamme, vaan myös yrityskulttuurimme keskipisteessä. Kehitämme intohimoisesti toimintaamme siten, että asiakkaamme saavat parempaa palvelua ja enemmän hyötyä. Siksi myös seuraamme tarkkaan asiakastyytyväisyyttämme. Jatkuva NPS-mittaaminen ja vuosittain tehtävä toimialatutkimus kertovat meille miten kehitymme siinä.

  • Kiinteä hinta

    Toimme ensimmäisenä kiinteän kk-maksun IT-tukipalveluihin. IT-tukipalvelua voi käyttää rajattomasti eikä hintamme sisällä piilotettuja palvelumaksuja. Laskumme sisältävät siis vain yhden rivin. IT Premium -palvelumme sisältää myös kaiken mitä tarvitset: Tuen, lisenssit, koulutuksen, tietoturvan ja laitehallinnan.

  • Toimivat prosessit

    Toivoisitko, että sinua palvelee aina sama ja nimetty IT-tukihenkilö? Me emme sellaista tarjoa, koska asiakkaillemme kriittinen it-tuki ei voi koskaan olla riippuvainen yhdestä henkilöstä. Olemme laittaneet paljon resursseja palveluprosessiemme ja työkalujemme kehittämiseen. Kun olet meihin yhteydessä, niin takaamme, että saat aina nopeasti ja helposti ammattilaisen apua ja tukea. Aina.

  • Proaktiivisuus

    Paras IT-kumppani on sellainen, johon asiakkaiden ei tarvitse olla juurikaan yhteydessä. Hyvä kumppani osaa ennaltaehkäistä ongelmien synnyn. Tähän ei koskaan 100% päästä, mutta meillä on kunnianhimoinen tavoite hoitaa asiakkaidemme IT-palvelut niin hyvin, että mahdollisia ongelmia esiintyy mahdollisimman harvoin.

  • Olemme palvelutyössä

    Me olemme ensisijaisesti palveluliiketoiminnassa. Rautainen IT-osaaminen on työntekijöidemme perusvaatimus, mutta sitäkin enemmän panostamme palveluasenteeseen ja -osaamiseen. Teemme myös kaikkemme, jotta ihmiset viihtyvät meillä ja kokevat onnistumisia työssään. Paras asiakaspalvelu syntyy tyytyväisistä ja motivoituneista ihmisistä.

Me olemme Midpointed

Midpointed on vuonna 2007 perustettu suomalainen IT-palveluyritys, joka toimii Helsingissä ja Oulussa. Meillä on myös Ruotsissa toimiva sisaryhtiö Midpoint Ab.

Meillä työskentelee lähes 40 ammattilaista, jotka ovat erikoistuneet IT-tukipalveluihin, Office 365 -sovellusten käyttöönottoon ja koulutuksiin sekä Dynamics 365 -ratkaisuiden räätälöinteihin ja asennuksiin.

Palvelemme kaiken kokoisia yrityksiä, mutta erityisesti keskitymme 10-300 hengen asiantuntijayritysten palvelemiseen, koska meillä on vahvaa toimialakokemusta ja haluamme olla heille paras mahdollinen kumppani.