Siirry sisältöön Etusivu

Kuinka voimme palvella?

Lähetä viesti, palaamme pikaisesti.

Olen kiinnostunut:

Kaikki meille lähetetyt tiedot käsitellään henkilötietojen käsittelyä koskevan Suomen lainsäädännön mukaisesti. Lue lisää.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia

Me olemme Midpointed Oy

Suomalainen, kasvava IT-pilvipalveluyritys, joka toimii Helsingissä ja Oulussa. Meillä on myös Ruotsissa toimiva sisaryhtiö Midpoint Ab.

Törkeä lupauksemme
Kasvatamme yrityksenne tulosta.

Miten sen lunastamme
Lupaamme, että IT:nne toimii ja teette työtänne tehokkaammin ja fiksummin nykyaikaisten pilvisovellusten avulla.

Mitä teemme
Meillä työskentelee lähes 40 ammattilaista, jotka ovat erikoistuneet IT-ulkoistukseen, työn tuottavuuden parantamiseen, liiketoiminnan kehittämiseen sekä ruutinitöiden automatisoimiseen ohjelmistorobotiikan avulla.

Asiakkaamme
Keskitymme 20-500 hengen tietotyö- ja asiantuntijayritysten palvelemiseen, koska meillä on laajaa toimialakokemusta ja haluamme olla heille paras mahdollinen kumppani.

Omistus ja liikevaihto
Yrityksemme omistavat avainhenkilöt sekä sijoittajat. Yrityksen liikevaihto vuonna 2019 on noin 2.3 miljoonaa euroa, liikevoitto n. 10%.

Tulevaisuus
Vuosina 2020-2023 tavoitteemme on muuttaa toimialamme palvelumalleja, nousta alamme arvostetuimmaksi yritykseksi sekä saavuttaa merkittävää kasvua.

Tarjoamme ainutlaatuisen tuottava työ -palvelun, jonka avulla siirrämme yritysten IT:n ja tavat tehdä työtä pilviaikaan.

Ensimmäisessä vaiheessa laadimme asiakaskohtaisen kehityssuunnitelman, jonka jälkeen otamme kokonaisvastuun IT-ympäristöstänne ja jatkamme työn tuottavuussovellusten käyttöönotoilla ja koulutuksilla. Tämän jälkeen jatkamme liiketoimintojen kehittämistä pilviratkaisuilla.

Ainutlaatuinen palvelumallimme perustuu kuukausihintaiseen kumppanuusmalliin, ei yksittäisiin IT-projekteihin. Myös jatkuva käyttäjätuki ja -opastus läpi koko muutoshankkeen on lisäarvo, jota muut eivät tarjoa.

 

Tuottava työ -palvelumallimme

Midpointedin Tuottava työ -palvelumallin vaiheet: 1. Esiselvitys (2vk). 2. IT-ympäristö (1kk). 3. Moderni työ (2-6kk). 4. Liiketoiminta (case). Jokaisen vaiheen aikana jatkuva käyttäjätuki, käytön opastus ja kehitys.

Palvelumallimme hyödyt

Toimintafilosofiamme

Meille asiakastyytyväisyys on tärkein mittarimme. Siksi asiakkaidemme palvelu ja sitä tukevat toimintamallit ovat kaiken tekemisemme ytimessä. Kutsumme itseämme IT-alalla toimivaksi palveluyhtiöksi. 

  • Asiakas ensin

    Meillä asiakas ei ole vain strategiamme, vaan myös yrityskulttuurimme keskipisteessä. Kehitämme intohimoisesti toimintaamme siten, että asiakkaamme saavat parempaa palvelua ja enemmän hyötyä. Siksi myös seuraamme tarkkaan asiakastyytyväisyyttämme. Jatkuva NPS-mittaaminen ja vuosittain tehtävä toimialatutkimus kertovat meille miten kehitymme siinä.

  • Kiinteä hinta

    Toimme ensimmäisenä kiinteän kk-maksun IT-tukipalveluihin. IT-tukipalvelua voi käyttää rajattomasti eikä hintamme sisällä piilotettuja palvelumaksuja. Laskumme sisältävät siis vain yhden rivin. IT Premium -palvelumme sisältää myös kaiken mitä tarvitset: Tuen, lisenssit, koulutuksen, tietoturvan ja laitehallinnan.

  • Toimivat prosessit

    Toivoisitko, että sinua palvelee aina sama ja nimetty IT-tukihenkilö? Me emme sellaista tarjoa, koska asiakkaillemme kriittinen it-tuki ei voi koskaan olla riippuvainen yhdestä henkilöstä. Olemme laittaneet paljon resursseja palveluprosessiemme ja työkalujemme kehittämiseen. Kun olet meihin yhteydessä, niin takaamme, että saat aina nopeasti ja helposti ammattilaisen apua ja tukea. Aina.

  • Proaktiivisuus

    Paras IT-kumppani on sellainen, johon asiakkaiden ei tarvitse olla juurikaan yhteydessä. Hyvä kumppani osaa ennaltaehkäistä ongelmien synnyn. Tähän ei koskaan 100% päästä, mutta meillä on kunnianhimoinen tavoite hoitaa asiakkaidemme IT-palvelut niin hyvin, että mahdollisia ongelmia esiintyy mahdollisimman harvoin.

  • Olemme palvelutyössä

    Me olemme ensisijaisesti palveluliiketoiminnassa. Rautainen IT-osaaminen on työntekijöidemme perusvaatimus, mutta sitäkin enemmän panostamme palveluasenteeseen ja -osaamiseen. Teemme myös kaikkemme, jotta ihmiset viihtyvät meillä ja kokevat onnistumisia työssään. Paras asiakaspalvelu syntyy tyytyväisistä ja motivoituneista ihmisistä.