IT-Tuki

Tukipalvelumme takaa, että IT-huolesi ovat ohi. Autamme ja opastamme.

IT-Tuki ratkaisee kaiken

Toimiva IT-tuki on perusedellytys sujuvalle ja tehokkaalle työskentelylle.

Meidän tärkein tehtävä on varmistaa, että työntekijänne voivat keskittyä tuottavan työn tekemiseen, eikä ATK-ongelmien kanssa painimiseen. Apua ohjelmistojen käyttämisessä, palvelinongelmien ratkaisemisessa, käyttäjätunnusten hallinnassa tai tietototurva-asetuksissa tarvitaan aika-ajoin jokaisessa yrityksessä.

Tukitiimissämme sinua palvelevat suomalaiset IT-ammattilaiset, joilla on osaamista, kokemusta ja ennen kaikkea palveluasennetta.

IT-tukipalvelumme sisältää

Käyttäjätuki

Rajoitukseton käyttö. Välitön reagointi ark. klo 8-17. Ilta- ja viikonloppupäivystys, vasteaika max 1h.

Valvonta 24/7

Jatkuva valvonta: Palvelimet, verkkolaitteet, tietoliikenneverkko. Vasteaika max. 1 h.

Raportointi

KK-raportointi: Palvelupyynnöt, päivitykset, tietoliikenne, ohjelmistot, toimivuus.

Laitehallinta

Ajantasainen rekisteri laitteista, laitteiden takuista, käyttäjistä ja sovelluksista.

Kun tarvitset apua – saat sitä heti

Apua ohjelmistojen käyttämisessä, palvelinongelmien ratkaisemisessa, käyttäjätunnusten hallinnassa tai tietototurva-asetuksissa tarvitaan jokaisessa yrityksessä. Ja kun mahdollinen ongelmatilanne syntyy, apua tarvitaan heti eikä huomenna. Asiakaslupauksemme on reagoida heti.

Rajaton tukipalveluiden käyttö – ei kuluja

Tukitarpeiden määrää on mahdoton ennustaa etukäteen. Ongelmaan tarttuminen ei saa olla kustannuskysymys. Siksi IT-tukeemme sisältyy rajoittamaton määrä puhelin- ja etätukea, ongelmanratkaisutyö sekä neuvontapalvelu.

Ole meihin yhteydessä – sinä valitset kanavan

Palvelemme yhden kontaktipisteen mallilla, eli palvelu- tai tukipyynnöt voit jättää meille puhelimitse, sähköpostilla, lomakkeella tai online-chatissa.