
IT-Tuki
Tukipalvelumme takaa, että IT-huolesi ovat ohi. Autamme ja opastamme.
IT-Tuki ratkaisee kaiken
Toimiva IT-tuki on perusedellytys sujuvalle ja tehokkaalle työskentelylle.
Meidän tärkein tehtävä on varmistaa, että työntekijänne voivat keskittyä tuottavan työn tekemiseen, eikä IT-ongelmien kanssa painimiseen. Apua ohjelmistojen käyttämisessä, palvelinongelmien ratkaisemisessa, käyttäjätunnusten hallinnassa tai tietototurva-asetuksissa tarvitaan aika-ajoin jokaisessa yrityksessä.
Tukitiimissämme sinua palvelevat suomalaiset IT-ammattilaiset, joilla on osaamista, kokemusta ja ennen kaikkea palveluasennetta.

IT-tukipalvelumme sisältää
Käyttäjätuki
Rajoitukseton käyttö. Välitön reagointi ark. klo 8-17. Ilta- ja viikonloppupäivystys, vasteaika max 1h.
Valvonta 24/7
Jatkuva valvonta: Palvelimet, verkkolaitteet, tietoliikenneverkko. Vasteaika max. 1 h.
Raportointi
KK-raportointi: Palvelupyynnöt, päivitykset, tietoliikenne, ohjelmistot, toimivuus.
Laitehallinta
Ajantasainen rekisteri laitteista, laitteiden takuista, käyttäjistä ja sovelluksista.
Kun tarvitset apua – saat sitä heti
Apua ohjelmistojen käyttämisessä, palvelinongelmien ratkaisemisessa, käyttäjätunnusten hallinnassa tai tietototurva-asetuksissa tarvitaan jokaisessa yrityksessä. Ja kun mahdollinen ongelmatilanne syntyy, apua tarvitaan heti eikä huomenna. Asiakaslupauksemme on reagoida heti.
Rajaton tukipalveluiden käyttö – ei kuluja
Tukitarpeiden määrää on mahdoton ennustaa etukäteen. Ongelmaan tarttuminen ei saa olla kustannuskysymys. Siksi IT-tukeemme sisältyy rajoittamaton määrä puhelin- ja etätukea, ongelmanratkaisutyö sekä neuvontapalvelu.
Ole meihin yhteydessä – sinä valitset kanavan
Palvelemme yhden kontaktipisteen mallilla, eli palvelu- tai tukipyynnöt voit jättää meille puhelimitse, sähköpostilla, lomakkeella tai online-chatissa.