IT-Tuki, ATK tuki
Tukipalvelumme takaa, että IT-huolesi ovat ohi. Autamme ja opastamme.
Midpointedin IT-Tuki ratkaisee kaiken
Toimiva IT-tuki on perusedellytys sujuvalle ja tehokkaalle työskentelylle.
Meidän tärkein tehtävä on varmistaa, että työntekijänne voivat keskittyä tuottavan työn tekemiseen, eikä ATK-ongelmien kanssa painimiseen. Apua ohjelmistojen käyttämisessä, palvelinongelmien ratkaisemisessa, käyttäjätunnusten hallinnassa tai tietototurva-asetuksissa tarvitaan aika-ajoin jokaisessa yrityksessä.
Tukitiimissämme sinua palvelevat suomalaiset IT-ammattilaiset, joilla on osaamista, kokemusta ja ennen kaikkea palveluasennetta.
IT-tukipalvelumme sisältää
Käyttäjätuki
Rajoitukseton käyttö. Välitön reagointi ark. klo 8-17. Ilta- ja viikonloppupäivystys, vasteaika max 1h.
Valvonta 24/7
Jatkuva valvonta: Palvelimet, verkkolaitteet, tietoliikenneverkko. Vasteaika max. 1 h.
Raportointi
KK-raportointi: Palvelupyynnöt, päivitykset, tietoliikenne, ohjelmistot, toimivuus.
Laitehallinta
Ajantasainen rekisteri laitteista, laitteiden takuista, käyttäjistä ja sovelluksista.
Kun tarvitset apua – saat sitä heti
Apua ohjelmistojen käyttämisessä, palvelinongelmien ratkaisemisessa, käyttäjätunnusten hallinnassa tai tietototurva-asetuksissa tarvitaan jokaisessa yrityksessä. Ja kun mahdollinen ongelmatilanne syntyy, apua tarvitaan heti eikä huomenna. Asiakaslupauksemme on reagoida heti.
Tukipalvelumme ei ole vain tekninen apu, vaan se on myös asiakaspalvelua parhaimmillaan. Ymmärrämme kuinka stressaavaa ja turhauttavaa on kamppailla teknisten ongelmien kanssa. Siksi pyrimmekin aina palvelemaan sinua ystävällisesti, kärsivällisesti ja ammattitaitoisesti. Meille tärkeintä on, että olet tyytyväinen saamaasi apuun ja että laitteesi tai ohjelmistosi toimii kuten pitääkin.
Rajaton tukipalveluiden käyttö – ei kuluja
Tukitarpeiden määrää on mahdoton ennustaa etukäteen. Ongelmaan tarttuminen ei saa olla kustannuskysymys. Siksi IT-tukeemme sisältyy rajoittamaton määrä puhelin- ja etätukea, ongelmanratkaisutyö sekä neuvontapalvelu.
Ole meihin yhteydessä – sinä valitset kanavan
Palvelemme yhden kontaktipisteen mallilla, eli palvelu- tai tukipyynnöt voit jättää meille puhelimitse, sähköpostilla, lomakkeella tai online-chatissa.
Asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä palveluumme
Kaipaatko palvelevaa IT-kumppania?
Ota yhteyttä ja keskustellaan tarpeistanne ja kuinka voimme auttaa teitä.