IT-Tuki, ATK tuki

Tukipalvelumme takaa, että IT-huolesi ovat ohi. Autamme ja opastamme.

Midpointedin IT-Tuki ratkaisee kaiken

Toimiva IT-tuki on perusedellytys sujuvalle ja tehokkaalle työskentelylle.

Meidän tärkein tehtävä on varmistaa, että työntekijänne voivat keskittyä tuottavan työn tekemiseen, eikä ATK-ongelmien kanssa painimiseen. Apua ohjelmistojen käyttämisessä, palvelinongelmien ratkaisemisessa, käyttäjätunnusten hallinnassa tai tietototurva-asetuksissa tarvitaan aika-ajoin jokaisessa yrityksessä.

Tukitiimissämme sinua palvelevat suomalaiset IT-ammattilaiset, joilla on osaamista, kokemusta ja ennen kaikkea palveluasennetta.

tukipalvelu, it-tuki, rajaton tukipalvelu, atk-tuki

IT-tukipalvelumme sisältää

Käyttäjätuki

Rajoitukseton käyttö. Välitön reagointi ark. klo 8-17. Ilta- ja viikonloppupäivystys, vasteaika max 1h.

Valvonta 24/7

Jatkuva valvonta: Palvelimet, verkkolaitteet, tietoliikenneverkko. Vasteaika max. 1 h.

Raportointi

KK-raportointi: Palvelupyynnöt, päivitykset, tietoliikenne, ohjelmistot, toimivuus.

Laitehallinta

Ajantasainen rekisteri laitteista, laitteiden takuista, käyttäjistä ja sovelluksista.

Kun tarvitset apua – saat sitä heti

Apua ohjelmistojen käyttämisessä, palvelinongelmien ratkaisemisessa, käyttäjätunnusten hallinnassa tai tietototurva-asetuksissa tarvitaan jokaisessa yrityksessä. Ja kun mahdollinen ongelmatilanne syntyy, apua tarvitaan heti eikä huomenna. Asiakaslupauksemme on reagoida heti.

Tukipalvelumme ei ole vain tekninen apu, vaan se on myös asiakaspalvelua parhaimmillaan. Ymmärrämme kuinka stressaavaa ja turhauttavaa on kamppailla teknisten ongelmien kanssa. Siksi pyrimmekin aina palvelemaan sinua ystävällisesti, kärsivällisesti ja ammattitaitoisesti. Meille tärkeintä on, että olet tyytyväinen saamaasi apuun ja että laitteesi tai ohjelmistosi toimii kuten pitääkin.

Rajaton tukipalveluiden käyttö – ei kuluja

Tukitarpeiden määrää on mahdoton ennustaa etukäteen. Ongelmaan tarttuminen ei saa olla kustannuskysymys. Siksi IT-tukeemme sisältyy rajoittamaton määrä puhelin- ja etätukea, ongelmanratkaisutyö sekä neuvontapalvelu.

Ole meihin yhteydessä – sinä valitset kanavan

Palvelemme yhden kontaktipisteen mallilla, eli palvelu- tai tukipyynnöt voit jättää meille puhelimitse, sähköpostilla, lomakkeella tai online-chatissa.

Kaipaatko palvelevaa IT-kumppania?

Ota yhteyttä ja keskustellaan tarpeistanne ja kuinka voimme auttaa teitä.