IT-Premium

IT-ulkoistuspalvelu, jollaisesta et osannut edes haaveilla

Huoli pois, jätä yrityksesi IT meille!

Olemme IT-kumppani, jonka tarkoituksena on toimia yrityksenne taustalla niin hyvin, että voitte unohtaa IT:n kokonaan. Haluamme vapauttaa teidät tekemään arvokasta työtänne asiakkaillenne. Keskitymme taustalla ylläpidon lisäksi myös jatkuvaan IT-ympäristön kehittämiseen, jotta pilviympäristöt tukevat parhaiten työskentelytapojanne. Ymmärrämme yritysten muuttuvat tarpeet ja joustamme asiakkaidemme mukana. Tahdomme tehdä työstänne parempaa. IT-premium laskee IT:n kustannuksia, nostaa työn tuottavuutta ja parantaa työssä viihtymistä sekä vähentää liiketoiminnan riskejä.

Olemme onnistuneet työssämme silloin, kun asiakkaallamme on kaikki hyvin. Hoidamme IT-asiakkaitamme erityisellä asiakkuudenhoitomallilla, jossa asiakas saa oman asiakasvastaavan ja vastuutiimin, jotka huolehtivat, että IT toimii ja kehittyy jatkuvasti liiketoiminnan tarpeiden mukaan. Teemme yhdessä asiakkaamme kanssa kehityssuunnitelman, jotta IT-infrastruktuuri pysyy modernina ja vastaa muuttuviin tarpeisiin.

Asiakkaanamme voit luottaa siihen, että apua saa, aina. Tukipalvelumme hoitaa arjen IT-haasteet tehokkaasti loistavalla palveluasenteella. Mittaamme loppukäyttäjätyytyväisyyttä tasaisin väliajoin ja varmistamme, että palvelupyynnön tekijä on aina tyytyväinen saatuun ratkaisuun.

IT-premium palvelumallissamme ennakoimme ja tunnistamme mahdollisia ongelmia jo ennen kuin ne ehtivät syntyä. Tämä vähentää häiriöitä ja varmistaa liiketoiminnan jatkuvuuden. Tekoälyllä ja koneoppimisella voidaan ennaltaehkäistä ongelmia nykyään entistä tehokkaammin.

Seuraamme myös päätelaitteita proaktiivisesti erilaisten päivitysten, uhkien tai muiden toiminnallisten muutoksien varalta. Varmistamme, että laitteesi toimii kiireisen arjen keskellä, missä tahansa.

Tavallinen IT-ulkoistus keskittyy ratkaisemaan IT-ongelmia ja usein tukipyynnöt laskutetaan erikseen, mikä hankaloittaa kuukausibudjetointia. IT-premium on kiinteähintainen ja kattaa rajattomat tukipalvelupyynnöt.

IT-premium kattaa kaiken kiinteään hintaan

Hoidamme Microsoft Office 365-ohjelmistojen ja lisenssien hankinnan, hallinnan, päivitykset ja käyttöpalvelut. Kaksivaiheinen tunnistautuminen.

Timanttinen tukipalvelumme auttaa mielellään, mikäli tarvitset apua tai neuvoa IT-asioissa. Premiumiin kuuluu rajattomat tuki- ja neuvontapalvelut.

Tutustu lisää tukipalveluumme

Hoidamme työasemien, oheislaitteiden ja käyttöomaisuutenne hallinnan, valvonnan sekä varalaitepalvelun. Myös verkkolaitteiden ylläpito ja valvonta.

Tutustu lisää laitepalveluihimme

Saat oman asiakkuustiimin, joka huolehtii kehityspalavereista, ympäristön kehityssuunnitelmista ja loistavasta palvelusta.

Tietoturvapalvelumme huolehtii, että yrityksenne tärkeät tiedot ovat turvassa ja työntekijöiden laitteet ja päivitykset ovat ajan tasalla.

Lue lisää tietoturvapalveluista

Proaktiivinen valvonta 24/7, ympäristön jatkuva kehitys ja ylläpito kehityssuunnitelman mukaisesti.

Lue lisää Midpointedin IT-asiakkaiden hoitomallista

Mistä koostuu hyvä palvelukokemus? Miten huolehdimme siitä, että asiakkaamme saavat aina loistavaa palvelua ja hommat rullaavat sujuvasti? Me Midpointedilla tiedämme, että pelkkä laaja IT-tarjonta ei riitä. Siksi olemme keskittyneet aidosti asiakaslähtöiseen palveluun. Meille asiakkaidemme tarpeet eivät ole vain numeroita raportissa, vaan ne ovat sydämen asia.

Uudistettu IT-infrastruktuuri on muuttanut työskentelytapoja perusteellisesti ja parantanut tuottavuutta. Selkeä ja järjestelmällinen tiedostorakenne on tehnyt tiedostojen hallinnasta vaivatonta ja nopeuttanut tiedon löytymistä. Asiakkaalla on nyt parempi luottamus siihen, että organisaation tiedot ovat vahvasti suojattu uusilla tietoturvaratkaisuilla. 

Meillä on erityisen tyytyväisiä asiakkaita

Olit sitten vaihtamassa tai ottamassa ensimmäistä kertaa IT-ulkoistuskumppania, vaihtamassa toimintaa pilviympäristöön tai Googlesta Microsoftin palveluihin, voit luottaa siihen, että asiantuntijamme auttavat jokaisella askeleella. Järjestelmällinen IT:n haltuunotto ja loppukäyttäjien ohjeistus ovat meille arkipäivää.

Varmistamme, että kaikki sujuu mutkattomasti ja olet jatkuvasti ajan tasalla siitä, miten etenemme ja miten teidän kuuluisi valmistautua uuteen IT-kumppaniin. Ensimmäinen askel on ottaa meihin yhteyttä ja kertoa meille tarpeistanne ja toiveistanne avoimesti.

Oppaamme toimii tiekarttana PK-yrityksille, jotka harkitsevat IT-palveluiden ulkoistamista. Se tarjoaa kattavan katsauksen ulkoistuksen hyötyihin, eri palvelumalleihin ja kumppanin valintaprosessiin.

Voit varata tapaamisen myös suoraan kalenterista: Midpointed Tomi Keränen meetings (office365.com)