Tervetuloa asiakaskokemusjohtaja Eeva!
Taas voimme ilolla kertoa, että joukkoomme on liittynyt uusi huipputyyppi! Eeva Mantere on aloittanut 24.1.2022 Midpointedissa komealta kalskahtavalla tittelillä eli Asiakaskokemusjohtajana (Customer Experience Manager).
Eevalla on tärkeä työ kehittää palveluitamme ja toimintaamme asiakkaidemme parhaaksi. Koska olemassaolomme perusta ja toimintamme ylivoimaisesti tärkein mittari on asiakastyytyväisyys – Eeva haastaa meitä entisestään puristamaan palveluistamme parempia!
Tuorein asiakkaidemme meille antama NPS-luku on 76 (poikkeuksellisen korkea), joten Eevan työ ei ole tule olemaan helppoa. Matka hyvästä poikkeuksellisen erinomaiseksi ei ole sunnuntaikävelyä, mutta haaste on otettu vastaan.
Go Eeva, tästä tulee hieno yhteinen matka asiakkaidemme kanssa!
Eeva ”pähkinänkuoressa”
Eeva Mantere
Customer Experience Manger (CXM)
+358 40 767 0997
eeva.mantere@midpointed.fi
Eeva työskentelee Midpointedin asiakkuuksissa asiakaspäällikkönä sekä isommissa hankkeissa projektijohtajana. Eevan rooli vaihtelee tilanteen mukaan, tavoitteena taata asiakkaillemme aina erinomainen palvelu.
Eeva on toiminut IT-alalla yli 10 vuotta ja ennen Midpointedille tuloaan viimeiset 5 vuotta palvelupäällikkönä. Asiakaspalvelu ja tuotetun asiakaspalvelun laadukkuus, ovat aina olleet lähellä sydäntä.
Eevalla on poikkeuksellinen kombinaatio osaamista IT:stä ja teknologiasta, busineksesta ja ennen kaikkea ihmisistä ja johtamisesta. Hänellä MBA tutkinnon lisäksi CASM-sertifikaatti sekä johtamisen erikoisammattitutkinto.
Midpointedissa Eeva arvostaa ihmislähtöisiä kohtaamisia, joissa asiakas on toiminnan keskiössä.
”Koen, että vaikka kaikkea ei IT-teknologioista ei tarvitse jokaisen ymmärtääkään, on tärkeää että ne jotka ymmärtävät ja puhuvat IT:tä, kykenevät kertomaan asioista selkokielisesti muille.
Kokemukset ovat yksilöllisiä, joillekin riittää tieto siitä että asiat toimivat, toisten halutessa tietää asioista yksityiskohtaisemmalla tasolla.
Hyvä toimittaja-asiakassuhde on verrattavissa lemmikin omistamiseen. Ei riitä, että hankintahetkellä hetken silittää ja antaa ruokaa ja toteaa että noilla pärjätköön, vaan kommunikointi ja huolenpito jatkuvat säännöllisenä loppuun asti.”