Hyvä IT ei synny erillisistä palasista

IT-ulkoistusyritykset keskittyvät IT-tukeen, teknologiaan ja tietoturvaan. IT-konsulttiyrityksiltä saa apua Teams-koulutuksiin, SharePointin tai Intranetien kehittämiseen. Manuaalisen työn automatisointia tarjovat ohjelmistorobotiikkaan keskittyvät softatalot.

Nämä tietotyön osa-alueet kuitenkin liittyvät saumattomasti toisiinsa. Kyse on kokonaisuudesta, jonka toteuttaminen ja kehittäminen on useiden eri toimijoiden kanssa on työlästä, hidasta ja kallista. Hankkeiden johtaminen ja koordinoiminen on täysipäivästä projektinhallintaa.

Me päätimme toimia eri tavalla. Otamme vastuun kokonaisuudesta

Yhdistimme IT:n, modernit työtavat ja automaation yhden luukun palvelukokonaisuudeksi, jonka operoinnista ja kehittämisestä otamme täyden vastuun.

Tavanomaisesta poiketen tarjoamme jatkuvan käyttäjätuen IT:n lisäksi myös moderneihin työtapoihin ja automaation operointiin. Näin vältetetään IT-hankkeiden yleisin epäonnistumisen syy: Käyttöönotto sekä jatkuvan tuen puuttuminen.

Asiakaslupauksemme: Kasvatamme työn tuottavuutta ja parannamme työssä viihtymistä.
Teemme työstäsi parempaa!

Asiakkaillemme tämä tarkoittaa toimivaa IT-kokonaisuutta ja sen suunnitelmallista, ketterää ja nopeaa kehittämistä sekä kustannussäästöjä.

Kaikkein selkeimmin toimintamallimme etu näkyy ja tuntuu loppukäyttäjille.


Kun IT toimii ilman ongelmia, tietotyön pelisäännöt sekä toimintatavat ovat yhtenäiset, turhauttavat ruutinityöt hoitaa automaatio ja tukea saa yhden kontaktipisteen periaateella, niin työn tekeminen on tehokasta, fiksua ja vähemmän stressaavaa.

Yhdellä lauseella; Teemme työstäsi parempaa.

”Olen yrityksemme IT-Managerina ollut todella tyytyväinen Midpointedin IT-palveluiden laatuun, asiantuntijoiden ammattitaitoon ja tukipalvelun kyvykkyyteen hoitaa palvelupyynnöt todella nopeasti kuntoon.”
Tommi Lindlöf, HY+ Oy

Pilviajan työtavat tarvitsevat yhteiset pelisäännöt, toimintatavat sekä jatkuvaa koulutusta

Digitaalisen työn suunnitelmalliselle kehittämiselle on nyt todellinen tarve yrityksissä, koska keväällä 2020 koronan takia jouduttiin siirtymään etätyöhön ja M365 -pilvisovelluksiin erittäin nopeasti. Aikaa ei silloin jäänyt yritysten omien digityötapojen suunnitteluun, koulutuksiin ja jalkautuksiin.

Tänä päivänä Teams -kokoukset onnistuvat kyllä kaikilta, mutta ilman yritysten strategiasta ja toimintatavoista johdettuja digitaalisen työn pelikirjoja, M365-pilvisovellusten muokkaamista ja integrointia toimintajärjestelmiin ja ennenkaikkea jatkuvaa koulutusta, on digityö monessa yrityksessä monenkirjavaa, huonosti johdettavaa ja tehotonta.

Modernin työn ja automaation palvelumme kattavat laajasti eri teknologiat, niiden käyttöönoton, koulutuksen ja tuen.

”Midpointedilla on varsin pätevä porukka M365-puolella, joka on meille perustyökalu ja sikäli kaikkein tärkein osa-alue ostetuissa ICT-palveluissa.
Antti Halonen, Valor Partners Oy

Tuottavuuden kasvu. Case: asianajotoimisto  

Asiakkaamme ovat saavuttaneet merkittävää tuottavuuden kasvua. Esimerkiksi autoimme IT-ulkoistuksen, M365-pilvisovelluksien ja modernien työtapojen käyttöönoton avulla asianajotoimistoa tehostamaan juristien päivittäistä työtä. Yhteistyömme lopputuloksena heidän asiakkailtaan laskutettava työ kasvoi keskimäärin 60 minuuttia/juristi/työpäivä. Yritystasolla myyntikatteen kasvu on vuodessa satoja tuhansia euroja.

Asiakkaamme ovat oikeasti tyytyväisiä

Otimme ”Teemme työstäsi parempaa”-toimintamallimme käyttöön vuonna 2020. Se on saanut erittäin positiivisen vastaanoton asiakkailtamme.

NPS Midpointed
Meillä on tutkitusti toimialamme tyytyväisimmät asiakkaat. Myös asiakassuosituksissa olemme alamme kärkeä.
Tuorein NPS- lukumme on 77, joka on korkea. Toimialamme NPS keskiarvo on 40.

”Täyden kympin palvelua ollut aina, kiitos! Ongelmat selvitetään viipymättä, hyvällä ammattitaidolla ja mainiolla asenteella.
Maria, Kauppahalli24.fi

Lue lisää asiakastyytyväisyydestä >>

Asiakkaamme ovat pääosin 20-500 hengen yrityksiä

Elinvoimaisia kasvuyrityksiä, jotka haluavat kehittää teknologiaa, tuottavuuttaa ja henkilöstönsä työssä viihtymistä. Asiakkainamme on asianajotoimistoja kuten Lexia, Merilampi ja Magnusson, palveluyrityksiä kuten Kiinteistömaailma, TA-yhtymä, Jungle Juice Bar, liittoja, asiantuntija- ja teollisuusyrityksiä kuten Tela, Amnesty, Consti, Rejlers, Lahti Energia, jne.


Lue lisää asiakkaistamme >>

Lyhyesti meistä ja luvuista

Henkilöstöä on karvan alle 30 Helsingissä ja Oulussa. Ekosysteemi ja teknologia johon keskitymme on Microsoft. Liikevaihtomme on vuonna 2022 noin 3,6 miljoonaa euroa. Luottoluokituksemme on AA (Dan&Bradstreet). Firman omistavat sen työtekijät.

Tutustu ihmisiimme >>

Tutustu palveluihimme

IT-TUKIPALVELUT

Perustehtävämme on huolehtia, että työvälineet toimivat ja saatte palvelua vaikka kellon ympäri.

MODERNIT TYÖTAVAT

M365-koulutukset, pelisäännöt ja uusien työtapojen omaksuminen on kuin matka.

OHJELMISTOROBOTIIKKA

Annetaan ohjelmistorobotiikan hoitaa rutiinitehtävät ja vapauttaa resursseja asiakashyötyä lisäävään työhön.