Mistä hyvä asiakkuudenhoito koostuu?

Oppaan tavoite

Oppaan tavoitteena on antaa selkeä ja ytimekäs kuva siitä, miten hoidamme IT-asiakkaitamme ja varmistamme loistavan palvelukokemuksen. Opas antaa myös vinkkejä siihen, millaista asiakashoitoa kannattaisi vaatia IT-kumppanilta yleisesti.

Oppaan sisältö

  • 1. Asiakkuudenhoitomalli
  • 2. Meillä asiakkuus on kumppanuutta
  • 3. Palveleva tukipalvelu
  • 4. Proaktiivinen toimintatapa IT-ympäristön huoltokirjalla
  • 5. Mitä saat asiakashoitomallimme avulla
  • 6. Asiakastyytyväisyys

Kenelle opas on tarkoitettu?

Tämä opas on tarkoitettu IT-päätöksistä vastaaville henkilöille, jotka suunnittelevat IT-kumppanin hankintaa tai vaihtamista.

Teemme työstä parempaa!