Mistä hyvä asiakkuudenhoito koostuu?
Opas: Midpointedin IT- asiakkaiden hoitomalli
Midpointedin IT-asiakkaiden hoitomalli
Mistä koostuu hyvä palvelukokemus? Miten huolehdimme siitä, että asiakkaamme saavat aina loistavaa palvelua ja hommat rullaavat sujuvasti?
Markkinat pullistelevat IT-palveluiden tarjoajia, ja valinnan vaikeus iskee helposti. Usein tarjonta tuntuu samankaltaiselta, eikä erottautumistekijöitä tahdo löytyä.
Me Midpointedilla tiedämme, että pelkkä laaja IT-tarjonta ei riitä. Siksi olemme keskittyneet aidosti asiakaslähtöiseen palveluun. Meille asiakkaidemme tarpeet eivät ole vain numeroita raportissa, vaan ne ovat sydämen asia.
Lataa ilmainen opas täyttämällä viereinen lomake!
Oppaan tavoite
Oppaan tavoitteena on antaa selkeä ja ytimekäs kuva siitä, miten hoidamme IT-asiakkaitamme ja varmistamme loistavan palvelukokemuksen. Opas antaa myös vinkkejä siihen, millaista asiakashoitoa kannattaisi vaatia IT-kumppanilta yleisesti.
Oppaan sisältö
- 1. Asiakkuudenhoitomalli
- 2. Meillä asiakkuus on kumppanuutta
- 3. Palveleva tukipalvelu
- 4. Proaktiivinen toimintatapa IT-ympäristön huoltokirjalla
- 5. Mitä saat asiakashoitomallimme avulla
- 6. Asiakastyytyväisyys
Kenelle opas on tarkoitettu?
Tämä opas on tarkoitettu IT-päätöksistä vastaaville henkilöille, jotka suunnittelevat IT-kumppanin hankintaa tai vaihtamista.