Midpointed ylpeänä esittää:

Näin liikkeelle intranet-projektissa -webinaari!
to 16.6.22 klo 9-9.45

Tarve kehittää intranetejä on taas yritysten agendalla.
Mutta mistä liikkeelle?

20+ vuoden kokemus on opettanut, että intranet-projekti ei ole teknisesti vaativa – vaativuus tulee esille projektoitumisessa, oman väen aktivoimisessa ja muutoksen johtamisessa. Jos intranet-uudistus on juuri sinulla edessä, saatat huomata miten monta näkökulmaa pitää huomioida. Mutta ei huolta, kokosimme tärkeät askeleet yhteen!

Osallistu ilmaiseen webinaariimme!
Saat apua, tietoa sekä konkreettisia ohjeita ja esimerkkejä joiden avulla varmistat intranet-hankkeenne onnistumisen!

Intranet-projekti alkamassa… Mutta mistä ja miten liikkeelle?

  • Oletko modernisoimassa intranetiänne?
  • Vai suunnitteletko täysin uutta intranetiä?
  • Haluatko kuulla mitkä toimet varmistavat onnistuneen intranet-projektin?
  • Miten saada johdon tuki hankkeelle – ja miksi se on tärkeää?
  • Tiedätkö miten moderni intranet ja Teams toimivat yhdessä…
  • Mitä sinulta intranetin hankkivana osapuolena odotetaan?
  • Haluatko kuulla miten organisaatiosta kannattaa etsiä oikeiden prosessien omistajia ja miten vastuuta kannattaa jakaa?

Jos vastasit yhteenkään kysymykseen ”kyllä” – tässä on webinaari, jota ei todellakaan kannata jättää väliin!

Kenelle webinaari on tarkoitettu?

Kaikille Intranetin uudistamisprojektiin osallistuville, kuten viestintä-, HR- ja IT-henkilöille!

Ilmoittaudu webinaariin

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia

Näin liikkeelle intranet-projektissa:
10 tärkeää ensiaskelta

1. Tee inventaario intranet-projektin osa-alueista.

Valmistaudu kertomaan tarinaa, myymään projektia sisälle päin.

2. Luo käsitys nykyisestä intranetistä

3. Hahmota organisaatiosi modernin työn nykytila ja tarpeet

Voit käyttää mm. tätä ilmaista kyselypalvelua hyväksesi.

4. Intranetin työryhmä ja omistajuus

 5. Johdon tuki uudelle intranetille ja laajemmin uusille työtavoille.

Saatat tarvita mm. business case -laskelman jossa verrataan kuluja ja hyötyjä.

6. Hahmota SharePointin lisäksi laajempi Microsoft 365 -työkalupakki

7. Uusi aikakausi odottaa sekä intranetin muokkaajia, että käyttäjiä

8. Visioi, vaadi ja määrittele: Miten intranet saa hiljalleen hahmonsa.

9. Harkitse intranetia työn arkea tehostavien prosessien kodiksi

10. Luo intranetillesi jo heti alkuun vastuukartta ja hallintamalli

Webinaarissa sinua opastavat ja viihdyttävät:

Tiimimme kokemus

60+
Intranetiä

Olemme läpivieneet kymmeniä Sharepoint-intra- ja työtilahanketta.

15 vuotta
asiakkaana

Pitkä kokemus myös pöydän sillä puolen sisäisten työkalujen pääkäyttäjänä tai palvelupäällikkönä.

2000+
koulutustuntia

Olemme vetäneet tuhansia koulutuksia Office-palveluista ja Microsoft-alustoista.

50+
Teams -käyttöönottoa

Kymmeniä yrityksiä viety onnistuneesti Microsoft Teamsiin.

Moderni SharePoint-intranet

Moderni intranet vuonna 2022 on kiinni Teamsin valikossa. Se hakee, löytää ja tarjoaa oikeita sisältöjä. Intranetin ja Teamsin yhdistelmä tukee henkilöstöänne, rutiinejanne ja työtapojanne.