Asiakastarina: Rejlers
Asiakkaan haasteet
Asiakasvaatimusten muuttuessa Rejlersin tuli lähettää asiakkaalle tuhansia määrämuotoisia laskuja yksitellen kuukausittain.
Kun ajattelee Pohjoismaiden ja Suomen insinööripalveluiden johtajaa, Rejlers tulee monelle ensimmäisenä mieleen. Alun perin Mikkelistä 1980-luvulla toimintansa aloittaneena yrityksenä, Rejlers on laajentunut yli 20 paikkakuntaan Suomessa, työllistäen yli 1 000 henkilöä. Vuonna 2022 yhtiön liikevaihto oli huimat 95 miljoonaa euroa, mikä kertoo yrityksen vahvasta asemasta markkinoilla.
Yrityksen vahvuutena on ollut sen kyky yhdistää insinööriosaaminen ICT:n kanssa, tarjoten asiakkailleen paitsi perinteisiä insinööripalveluja, myös digitaalisia palveluratkaisuja. Tämä innovatiivinen ote on tehnyt Rejlersista halutun kumppanin monille toimialoille.
Automaatio laskutuksen tueksi
Viimeaikainen yhteistyömme Rejlersin kanssa keskittyi heidän laskutusprosessiinsa. Heidän nykyinen manuaalinen järjestelmänsä ei vastannut heidän kasvavan liiketoimintansa tarpeita, joten he kääntyivät puoleemme apua saadakseen. Rakensimme heille automaation, joka ottaa huomioon työhön käytetyt resurssit laskuja luodessaan. Tämä merkitsi merkittävää työaikasäästöä, arviolta kaksi kuukautta vuodessa.
Prosessi kartoitettiin yhdessä liiketoimminnan johdon kanssa, jonka jälkeen Midpointed rakensi automaation loppuun. Automaatiota rakentaessa haluttiin vaivata henkilöstöä mahdollisimman vähän, ja hyvällä jalkautuksella automaatio saatiin liitettyä osaksi prosesseja.
Rejlersin arvot, kuten avoimuus ja luottamus, rohkeus sekä briljantit verkostot, näkyivät koko yhteistyömme ajan. Heidän avoin lähestymistapansa mahdollisti tehokkaan kommunikaation, mikä puolestaan johti onnistuneeseen projektin loppuun saattamiseen.
Olemme ylpeitä siitä, että olemme voineet tukea Rejlersin kasvua ja tehostaa heidän toimintaansa tämän projektin kautta. Toivomme, että yhteistyömme jatkuu tulevaisuudessakin, kun autamme heitä saavuttamaan lisää menestystä markkinoilla.
Kiinnostuitko automaatioista?
Kerromme mielellämme lisää!