Microsoft Dynamics 365 Customer Service

MICROSOFT DYNAMICS 365 CUSTOMER SERVICE

Paranna asiakasuskollisuutta tarjoamalla asiakkaille heidän historiansa ja tarpeensa tuntevaa asiakaspalvelua 

Ennakoi ongelmia, lisää asiakastyytyväisyyttä ja tarjoa räätälöity palvelukokemus.

Näin Midpointed x Microsoft Dynamics 365 Customer Service auttaa:

Auta asiakaspalvelua ratkaisemaan asiakkaiden ongelmat nopeammin

Tee asiakkaista fanejasi reagoimalla ennakoivasti muuttuviin tilanteisiin

Palvele kaikissa kanavissa

Tarjoa asiakkaillesi yhteys ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta. Kerää tieto talteen eri kanavista ja hyödynnä ennakoivaan ja myyvempään asiakaspalveluun.

Auta asiakkaita palvelemaan itseään ja toisiaan

Anna asiakkaiden itse etsiä ja löytää vastauksia, sekä auttaa toisiaan digitaalisissa portaaleissa ja palvelukanavissa. Itsepalvelut ovat osa yhtenäistä asiakaspalveluasi, jolloin asiakkaillasi on aina myös mahdollisuus siirtyä opastettuun palveluun. 

Anna työntekijöillesi parhaat työkalut

Auta työntekijöitäsi tarjoamaan asiakkaillesi ylivertaista palvelua tarjoamalla heille kaikki tieto asiakkaistasi ja palveluistasi yhdessä helppokäyttöisessä liittymässä. 

Ennakoivaa asiakaspalvelua

Hyödynnä digitaalisia tietoja, tekoälyä ja koneoppimista palvelemaan asiakkaitasi ennen kuin he edes tietävät, että he tarvitsevat apua. 

Asiakaspalvelu osaksi myynnin putkea

Dynamics 365 Customer Service moduuli integroituu täydellisesti ja helposti osaksi Dynamics 365 Sales CRM-moduulia tarjoamaan myynnille tueksi koko asiakaspalvelun tietokannan. 

 

Microsoft Dynamics 365 Customer service

Midpointedin Dynamics Premium-palveluna

Autamme konsultoinnissa asiakkuuksien ja myynnin hallinnan määrittämisessä liiketoiminnan ja järjestelmän vaatimusten mukaisesti. Pitkä historiamme markkinoinnissa, myynnissä ja asiakkuuksien hallinnassa takaa organisaatiollesi hyvän kumppanin rakentamaan liiketoiminnan tarpeiden mukaiset systeemit.

Otamme Dynamicsin käyttöön nopealla Agile-mallilla, jossa järjestelmäkehitys jaetaan sprintteihin, jotka toteutetaan heti. Jatkokehitys määritetään sovittujen tarpeiden perusteella. Hyödynnämme käyttöönotossa Dynamics 365:n modulaarisia sovelluksia ja valmiita applikaatioita, jotka voidaan ottaa käyttöön nopeasti yhdistelemällä, ilman koodia. Otamme Dynamics 365-sovellukset käyttöön käyttäjien kaikkiin laitteisiin, ja tarjoamme käyttöönottokoulutuksen.

Homma toimii, kun kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä ja käyttäjät, sekä johto saavat Dynamicsista välittömän hyödyn!

Dynamics 365

Dynamics 365 Customer Service

Nopea ja selkeä viikon käyttöönotto. Dynamics 365 Customer Service-sovellus kustomoidaan ja konfiguroidaan tarpeittesi mukaan, jotka määritetään nopeassa aloituspalaveissa. Ilme muutetaan yrityksesi näköiseksi. Muokkaamme raportoinnit, näkymät ja kentät, sekä teemme integraatiot käytämiinne Office 365-sovelluksiin.

Käyttöönotto ja koulutukset suoritetaan Premium malliin!

Tulemme mielellämme keskustelemaan kanssanne IT-ongelmien ratkaisemisesta ja liiketoiminnan kehittämisestä

SOITA MYYNTIIN

Tavoitat meidät numerosta 050 358 4858

SOVI TAPAAMINEN

Buukkaa haluamasi aika kalenteista ja lunasta viinipullo!

VARAA

Oletteko jo asiakkaamme, mutta haluaisitte lisätä vauhtia?

SOITA JOUNILLE

Tavoitat hänet numerosta 050 337 8188