Siirry sisältöön

Pyydä tarjous

Olen kiinnostunut:

Kaikki meille lähetetyt tiedot käsitellään henkilötietojen käsittelyä koskevan Suomen lainsäädännön mukaisesti. Lue lisää.

Ennakoi ongelmia, lisää asiakastyytyväisyyttä ja tarjoa räätälöity palvelukokemus.

Dynamics 365 for Customer Service tarjoaa asiakaspalveluun nykyaikaiset työvälineet, joiden avulla asiakaspalvelu voidaan yhtenäistää kaikissa palvelukanavissa.

Sen monipuoliset ominaisuudet sisältävät palvelupyyntöjen hallinnan, jono-ohjauksen, call center -työvälineistön sekä some-integraation. Se mahdollistaa myös tekoälyavulla esimerkiksi automaattiseen asiakaspalautteen käsittelyyn  tai oikeanlaisen vastauksen löytämiseen tietokannasta.

Dynamics 365 for Customer Service vie asiakkuudenhallinnan uudelle tasolle.

Hyödyt

Palvele kaikissa kanavissa

Tarjoa asiakkaillesi yhteys ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta. Kerää tieto talteen eri kanavista ja hyödynnä ennakoivaan ja myyvempään asiakaspalveluun.

Auta asiakkaita palvelemaan itseään ja toisiaan

Anna asiakkaiden itse etsiä ja löytää vastauksia, sekä auttaa toisiaan digitaalisissa portaaleissa ja palvelukanavissa. Itsepalvelut ovat osa yhtenäistä asiakaspalveluasi, jolloin asiakkaillasi on aina myös mahdollisuus siirtyä opastettuun palveluun.

Anna työntekijöillesi parhaat työkalut

Auta työntekijöitäsi tarjoamaan asiakkaillesi ylivertaista palvelua tarjoamalla heille kaikki tieto asiakkaistasi ja palveluistasi yhdessä helppokäyttöisessä liittymässä.

Ennakoivaa asiakaspalvelua

Hyödynnä digitaalisia tietoja, tekoälyä ja koneoppimista palvelemaan asiakkaitasi ennen kuin he edes tietävät, että he tarvitsevat apua.

Asiakaspalvelu osaksi myynnin putkea

Dynamics 365 Customer Service moduuli integroituu täydellisesti ja helposti osaksi Dynamics 365 Sales CRM-moduulia tarjoamaan myynnille tueksi koko asiakaspalvelun tietokannan.

Customer Service -käyttöönotto

Customer Servicen käyttöönotto on helppoa, kun se tehdään suunnitelmallisesti ja yrityksenne tarpeet ja toiveet huomioiden. Käyttöönottopalvelumme sisältää myös koulutuksen, jotta tiimisi saa sovelluksesta kaiken tarvittavan hyödyn irti.

  1. Dynamics 365 Customer Service-sovellus kustomoidaan ja konfiguroidaan tarpeittesi mukaan, jotka määritetään nopeassa aloituspalaveissa.
  2. Palvelun ilme muutetaan yrityksesi näköiseksi.
  3. Muokkaamme raportoinnit, näkymät ja kentät, sekä teemme integraatiot käytämiinne Office 365-sovelluksiin.
  4. Opastamme ja koulutamme yrityksenne henkilöstön lukemaan ja suodattamaan haluttua tietoa raporteista ja visualisoinneista.

Varaa ilmainen kartoituskäynti, niin keskustellaan lisää

Tapaamisen aikana kartoitamme tarpeenne, jonka pohjalta teemme ehdotuksen liiketoimintanne kehittämisestä Dynamics 365 Customer Service  -liiketoimintasovelluksen avulla.

i