Konsulttiyrityksen asiakashallinnan parantaminen
Asiakkaan tarve
Konsultointiyritys käsittelee useita projekteja yhtä aikaa, ja asiakastapaamisten koordinointi sekä projektin etenemisen seuranta on haastavaa. Manuaalinen asiakashallinta vie aikaa, ja tiedot tapaamisista, muistiinpanoista ja projektin etenemisestä saattavat olla hajallaan eri järjestelmissä.
Esimerkki ratkaisusta
Power Apps -pohjainen CRM-järjestelmä voitaisiin ottaa käyttöön asiakashallinnan automatisoimiseksi. Ohjelmistorobotti voisi yhdistää asiakastiedot, tapaamisten aikataulut ja projektitiedot yhteen paikkaan. Robotti voisi myös lähettää automaattisia muistutuksia tulevista tapaamisista ja tehtävistä sekä päivittää projektin tilannekatsaukset reaaliajassa.
Hyödyt
Automaattinen asiakashallinta parantaisi tiedonhallintaa ja mahdollistaisi paremman asiakaspalvelun. Projektien seuranta ja tapaamisten koordinointi tehostuisi, mikä parantaisi asiakastyytyväisyyttä ja vähentäisi muistettavia asioita asiakasvastaavalta.
Kiinnostaako ohjelmistorobotiikan ja automaation mahdollisuudet?