Rekry: Asiakaskokemusjohtaja (CXM)

 

Etsimme Asiakaskokemusjohtajaa (Customer Experience Manager).

Tässä on tilaisuutesi, jos haluat olla mukana IT-toimialaa muuttavassa ja nopeasti kasvavassa yrityksessä, jossa on vielä yksi avainrooli täyttämättä.

Kyseessä ei ole tyypillinen, muutaman erikseen nimetyn asiakkaamme KAM-työ, vaan horisontaalinen, kaikki tärkeimmät asiakkuutemme kattava työ, jossa pidät heistä hyvää huolta ja autat heitä ymmärtämään pilviteknologian ja työn digitalisoitumisen huikeat mahdollisuudet kasvuun ja tuottavuuteen eli parempaan työhön.

Asiakkuushoidon lisäksi työssäsi kerrot asiakkaillemme laaja-alaisista palveluistamme ja myyt niitä. Asiakkaamme ovat erittäin kiinnostuneita ja vastaanottavia kuulemaan sinua, sillä he ovat kehityshalukkaita, toimialojensa johtavia yrityksiä ja ”melkoisen” tyytyväisiä meihin (tuorein NPS:mme 76).

Tehtävä on erittäin mielenkiintoinen, hyvin palkattu ja tärkeä osa yrityksemme menestystarinaa. Rooli voi kasvaa sinun mukana vaikka mihin.

Siksi etsimämme henkilö on jo kykynsä todistanut, laaja-alaista IT-kokemusta omaava asiakkuus-, projekti- ja/tai kehitystehtävissä toimiva henkilö.            

 

työsi

Tulet tekemään tiivistä yhteistyötä yrityksemme johdon, konsulttien ja projektipäälliköiden kanssa asiakkuuksissamme.  Pääset mm. seuraavien asioiden pariin:

  • Säännöllinen yhteydenpito ja tapaamiset asiakkaidemme kanssa
  • Asiakkuudenhoitomallin & vuosikellon toteuttaminen

  • Palveluidemme laadun ja asiakastyytyväisyyden seuraaminen ja varmistaminen

  • Asiakkaidemme liiketoiminnan, IT:n ja työtapojen kehittäminen palveluidemme (IT, moderni työ ja automaatio) ristiinmyynnillä
  • Konsulttiemme kanssa asiakasratkaisuidemme suunnittelu ja esittely
  • Pienempien hankkeiden itsenäinen projektoiminen

Työkaluina pääset käyttämään laaja-alaisesti Microsoft 365 ja Dynamics-sovelluksiamme.

odotamme sinulta

  • Vähintään 5 vuoden työkokemusta asiakkuus-/projekti-/kehityspäällikön tai konsultin tehtävistä  
  • Kokemusta IT-hankkeiden vetämisestä ja liiketoiminnan kehittämisestä IT:n avulla 
  • Microsoft M365 -sovellusten (Teams, SharePoint, Planner, jne) omakohtaista käyttökokemusta
  • Pidät esitysten tekemisestä Powerpointilla
  • Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa

Sekä tärkeimpänä

  • Halua ja rohkeutta hypätä mukaan kasvutarinaamme, emme ole iso korporaatio 
  • Kiinnostusta tietotekniikkaan sekä työn kehittämiseen moderneilla työtavoilla ja sovelluksilla
  • Ulospäinsuuntautuneisuutta sekä innostunutta asennetta
  • Hyviä neuvottelu- ja vuorovaikutustaitoja

mikä Midpointed?

Olemme vahvassa kasvussa oleva IT-palveluyritys. Emme ole puuhasteleva mikroyritys tai jäykkä IT-jätti.
Meillä on kunnianhimoiset suunnitelmat vuosille 2022-2025; Kasvamme 30% vuodessa, meillä on toimialamme tyytyväisimmät asiakkaat ja työntekijät. 

Olemme juuri sopivan kokoinen, jos arvostaa joustavuutta, itsensä kehittämistä ja hemmetin hyvää yhteishenkeä. Yritys, jossa pääsee tekemään, vaikuttamaan ja kasvamaan.

Meillä on toimistot Helsingissä ja Oulussa. Helsingin toimistollamme työskentelee nyt 16 asiantuntijaa, mutta joukkomme kasvaa hyvää vauhtia. Liikevaihtomme on vuonna 2021 n. 3 milj. euroa (kasvua 30%). Vuodelle 2022 tavoittelemme vähintään vastaavaa kasvua.

Yrityksen omistavat sen työntekijät. Polku omistajaksi kulkee meillä asenteen ja työsuoritusten kautta.

kiinnostuitko…

Ota rohkeasti yhteyttä, kerromme lisää ja tutustutaan.
Keskustelumme ovat luonnollisesti 100% luottamuksellisia.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus:
jani.virtanen@midpointed.fi tai soita minulle: 0400 717 961

Paikka täytetään heti kun sopiva henkilö löytyy.