Asiakastyytyväisyys ennätyskorkealle

Tuorein NPS-lukumme on 76 (8/2021). 

Olemme onnistuneet työmme ylivoimaisesti tärkeimmässä tehtävässä:
Asiakkaidemme palvelemisessa. 

Teemme 2 krt vuodessa koko asiakaskuntaamme kattavan NPS-kyselyn. Sen avulla seuraamme jatkuvasti miten asiakkaidenne tyytyväisyys palveluumme kehittyy.

NPS-lukumme oli edellisessä (10/2020) mittauksessa 66. Se on siis edelleen kasvanut menneen vajaan vuoden aikana ja NPS-lukumme on nyt siis huikean korkea 76. Kysely valmistui elokuussa 2021.

NPS-luku 76 on todella korkea. Edes maailman johtavat kuluttaja-brändit harvoin pääsevät yli 70 NPS-pisteeseen. Kun tuoreinta NPS-lukuamme (76) verrataan ICT-toimialamme yritysten keskimääräiseen NPS-lukuun (41), niin voimme rehellisesti sanoa, että meillä on poikkeuksellisen tyytyväiset asiakkaat.

NPS (Net Promoter Score) on maailman käytetyin asiakasuskollisuuden mittari.

Tulokset voivat vaihdella -100 – +100 välillä. Yli 50 pisteen lukua pidetään yleisesti erinomaisena.

Mitä asiakkaamme sanoivat meistä?

Alla muutamien asiakkaidemme julkisia kommentteja tuoreimmasta NPS-kyselystämme.


NPS arvosana: 10

”Palvelu on ollut nopeaa, hyvää ja ystävällistä. Yhteistyö on sujunut hienosti.”

Leena Kaakinen
Toimitusjohtaja
Gaudeamus Oy



NPS arvosana: 10

”Olen yrityksemme IT-Managerina ollut todella tyytyväinen Midpointedin IT-palveluiden laatuun, asiantuntijoiden ammattitaitoon ja tukipalvelun kyvykkyyteen hoitaa palvelupyynnöt todella nopeasti kuntoon.”

Tommi Lindlöf
IT Manager
HY+ Oy



NPS arvosana: 10

”Midpointedin kanssa olemme päässeet kustannustehokkaasti tutustumaan ohjelmistorobotiikan kiehtovaan maailmaan. Workshopit ovat toimintatapana tehokkaita, ja ohjaavat toimintaamme oikeaan suuntaan. Ehdottomasti kympin arvoinen suoritus tähän saakka.”

Janne Sievälä
IT Manager
Keuruun Energia Oy



NPS arvosana: 9

”Midpointedilla on varsin pätevä porukka O365-puolella, joka on meille perustyökalu ja sikäli kaikkein tärkein osa-alue ostetuissa palveluissa.”

Antti Halonen
Partner
Valor Partners Oy



NPS arvosana: 9

”Palvelu toimii hyvin. Tukipyyntöihin reagoidaan nopeasti ja hoidetaan asiat sovitusti.”

Petri Määttä
Head of Production
Aromtech Oy



NPS arvosana: 10

”Palvelu on tehokasta ja moitteetonta. Yhteyden tukeen saa tarvittaessa nopeasti ja ongelmien ratkaisu on sujuvaa. Selvästi ammattilaisia.”

Ilse Lehtimaja
Osakas & asianajaja
Asiajaotoimisto Asianaiset Ky



NPS arvosana: 9

”Midpointed tekee asiallisia tarjouksia asiakkaan tarpeisiin. Ja heidän asiakaspalvelunsa on aivan mainio, ongelmat ratkeavat nopeasti ja tehokkaasti!”

Jaakko Heikkilä
Koulutuspäällikkö
Suomen Meripelastusseura ry



NPS arvosana: 10

”Yhteistyö pelaa ja osaaminen on erinomaisella tasolla.”

Lauri Haara
TA Yhtymä Oy



NPS arvosana: 9

”Palvelu ammattitaitoista, ystävällistä ja nopeaa.”

Arto Hyvönen
Partner
Asianajotoimisto Magnusson Oy