Rekry: Dynamics-konsultti tuoteomistajaksi

Oletko ns. funktionaalinen konsultti, joka rakentelee CRM-kokonaisuuksia, mutta ei välttämättä koodaa uusia toiminnallisuuksia Dynamicsin?

Loistavaa!

Emme hae koodaria, vaan avainhenkilöä Legal Tracker -tuotteemme omistajaksi. Rooli on todella mielenkiintoinen ja tarjoaa sinulle mahdollisuuksia vaikka mihin! 

 

Legal Tracker on D365 -alustalle rakennettu toiminnanohjausjärjestelmä laki- ja asianajotoimistoille. Legal Tracker toimii saumattomasti Office 365 työkalujen kanssa, niin että automaatio tukee ja ohjaa käyttäjän työtä tekemään oikeita asioita. Legal Trackerin avulla muutamme ja digitalisoimme juristien päivittäistä työtä.

Legal Tracker palvelee suomalaisia laki- ja asianajotoimistoja ja valmistelemme maailmanvalloitusta. Tulemme listaamaan Legal Trackerin Appsourceen ja etsimme Microsoft kumppaneita maailmalta jälleenmyyjiksi.

Katso mitä asiakkaamme kertoo Legal Trackeristä >>

 

Työsi

Vastaat Legal Tracker tuotteen kehityksestä, käyttöönottoprojekteista, koulutuksista ja asiakasprojekteista. Vastuullesi kuuluu myös tuotteistus yhdessä tiimin kanssa. 

Tehtäviisi kuuluu asiakkaan liiketoimintaprosessien mallintaminen, järjestelmäarkkitehtuurin suunnittelu, prosessien kehittäminen sekä projektien käytännön toteutus.  Lisäksi toimit mentorina uusille Dynamics 365 kehittäjille.

Tärkein tehtäväsi on ohjata järjestelmäkehitystä eteenpäin ja toimia asiantuntijana kehitysprojekteissa yhdessä tiimin, asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa. 

Tiimissäsi on erittäin kokeneita Office 365 konsultteja, muutoskonsultteja, Lean-konsultti, RPA+automaatio -konsultteja, tekninen integraatiokonsultti ja erittäin kokenut D365 konsultti.

Odotamme sinulta

  • 3+ vuoden kokemus Dynamics 365/CRM järjestelmäkehityshankkeissa
  • Kykyä ymmärtää eri asiantuntijaorganisaatioiden liiketoimintaa ja mahdollisia haasteita
  • Kykyä johtaa projekteja ja ratkaista haastavia ongelmia
  • Oma-aloitteisuutta ja järjestelmällisyyttä

Teknisen osaamisen lisäksi sinulla on hyvät yhteistyö- ja organisointitaidot ja työskentelet hyvin tiimissä.

 

Mikä Midpointed?

Olemme vahvaassa kasvussa oleva IT-palveluyritys. Emme ole puuhasteleva mikroyritys tai jäykkä IT-jätti.

Olemme juuri sopivan kokoinen, jos arvostaa joustavuutta, itsensä kehittämistä ja hemmetin hyvää yhteishenkeä. Yritys, jossa pääsee tekemään, vaikuttamaan ja kasvamaan.

Meillä on toimistot Helsingissä ja Oulussa sekä sisaryritys Ruotsissa. Helsingin toimistollamme työskentelee nyt 14 asiantuntijaa, mutta joukkomme kasvaa hyvää vauhtia. Liikevaihtomme oli 2,4 milj. euroa vuonna 2020. Tulevina vuosina tavoittelemme vahvaa kasvua.

Yrityksen omistavat sen työntekijät. Polku omistajaksi kulkee meillä asenteen ja työsuoritusten kautta.

Kiinnostuitko…

Ota rohkeasti yhteyttä, kerromme lisää ja tutustutaan.
Keskustelumme ovat luonnollisesti 100% luottamuksellisia.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus CEO Ollille:
olli.rikala@midpointed.fi tai soita hänelle: 050 358 4858

Paikka täytetään heti kun sopiva henkilö löytyy.