Leadfeeder julkaisi hiljattain uuden ominaisuuden, joka yhdistää sovelluksen suoraan CRM:ään. Nyt toiminto on saatavilla myös Microsoft Dynamics 356-käyttäjille.

Olemme luonnollisesti erittäin innoissamme uudesta integraatiosta. Integraation tarjoamat hyödyt ovat merkittäviä ja päivittäinen työ tehostuu entisestään! Aikaisemmin uuden liidin luominen Dynamicsiin vaati aina manuaalisen prosessin ja liidi tuli luoda järjestelmään Dynamicsista käsin. Uuden ominaisuuden myötä liidin tai accountin luominen Dynamicsiin on helpottunut huomattavasti ja nyt näet yhdellä silmäyksellä verkkosivuillasi käyneet yritykset, jotka ovat jo CRM:ssä.

Mistä on kyse?

Leadfeeder on analytiikkatyökalu, joka tunnistaa verkkosivuillasi vierailleet yritykset ja sivustot joilla he ovat käyneet. Leadfeeder kertoo myös, kuinka kauan kullakin sivulla on viihdytty. Dynamics 365-integraation myötä saat sinulle tärkeimmät liidit ja accountit suoraan Dynamicsiin yhdellä klikkauksella. Tämä tarkoittaa sitä, että kaikki niin manuaalisesti kuin automaattisesti Dynamicsiin yhdistettyjen yritysten vierailut näkyvät myös Dynamicsin puolella.

Tämä loistava ominaisuus vähentää manuaalista työtä, säästää aikaa ja helpottaa koko myyntiputken hallintaa. Markkinointi ja myynti näkee samat liidit ja verkkosivukäyttäytymisen. Näin tärkeät tiedot seuraavat mukana kaikissa eri vaiheissa.

https://www.youtube.com/watch?v=m4KX7iqzmiQ


LUE LISÄÄ INTEGRAATIOSTA

Lukuisia hyödyllisiä ominaisuuksia

Integraatio tuo mukanaan käteviä ominaisuuksia, jotka helpottavat liidien arviointia ja hoitamista. Leadfeederin tarjoama automaattinen Lead Scoring-ominaisuus näyttää sinulle relevanteimmat yritykset listalla ensimmäisenä ja mahdollistaa keskittymisen kiinnostavimpiin ja tärkeimpiin liideihin. Voit filtteröidä verkkosivun kävijöitä eri kriteerein, kuten esimerkiksi lokaation, eri toimialojen tai kanavien perusteella. Saat halutessasi notifikaation liideistä ja heidän käyttäytymisestä suoraan sähköpostiisi ja voit ohjata ja lähettää tiedon kustakin liidistä myyjälle, jota tieto koskee. Näin et missaa tärkeitä signaaleja!

Voit myös luoda uusia tehtäviä (tasks) ja opportuniteja suoraan Leadfeederistä niille accounteille, jotka jo löytyvät Dynamicsista. Näet samassa näkymässä aiemmat jo suoritetut taskit kunkin yrityksen kohdalla. Helpota tehtävien hallintaa ja seurantaa luokittelemalla taskeja helposti statuksen ja prioriteetin mukaan käyttämällä oletuksena annettuja luokitteluvaihtoehtoja.

Lue lisää Microsoft Dynamics-integraatiosta Leadfeederin omasta blogista TÄÄLTÄ!

Löydä tärkeimmät henkilöt LinkedIn:in avulla

Voit yhdistää oman LinkedIn-profiilisi Leadfeederiin, joka tunnistaa kussakin verkkosivuillasi käyneessä yrityksessä työskentelevät henkilöt, jotka ovat sinulle yhteisiä. Näet samalla myös muut henkilöt, jotka LinkedIn-profiilin mukaan työskentelevät kyseisessä yrityksessä. Leadfeederin Contacts-ominaisuus näyttää verkkosivuilla vierailleen yrityksen kontaktihenkilöt ja voit kohdentaa hakusi joko roolin ja/tai maan perusteella. Tämä helpottaa löytämään oikeat yhteyshenkilöt ja voit olla heihin suoraan yhteydessä joko mailitse tai LinkedInin-profiilisi kautta.

Voit tuoda LinkedIn-kontaktisi myös Dynamicsiin Sales Navigatorin avulla!

Microsoft Dynamics Sales Navigator

LUE LISÄÄ LINKEDIN SALES NAVIGATORISTA

Helppo käyttöönotto ja koulutus

Leadfeederin ja Dynamicsin yhdistäminen ja käyttöönotto on edullista, nopeaa ja helppoa. Integrointi vaatii vain verkkosivun, joka on yhdistetty Google Analyticsiin, Leadfeeder-tilin, sekä Dynamics 365-lisenssin.

Autamme mielellämme käyttöönotossa, asetusten määrittelyssä, sekä tarjoamme koulutuksen kaikille käyttäjille yhdellä edullisella kiinteällä hinnalla.

 

Julia Myllylä

Marketing Specialist

julia.myllyla@midpointed.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!