Kiinteistömaailma – mitä odottaa IT-tukipalvelulta?

Kiinteistömaailma arvostaa IT-tukipalvelussa sitä, että kumppani pystyy ymmärtämään alan ja pystyy tekemään joustavia ratkaisuja ja toimimaan yrittäjämäisesti. Tässä syitä, miksi Midpointed on hyvä IT-tukipalvelukumppani myös sinun yritykseesi.

Mistä hyvä IT-tukipalvelu on tehty?

Kiinteistömaailman kiinteistövälitysliiketoiminta on muuttunut digitaaliseksi. Midpointedin tarjoama innovatiivisuus ja yrittäjämäisyys sekä uusien teknologioiden hyödyntäminen sopivat Kiinteistömaailman digitalisoituvaan liiketoimintaympäristöön.

Yritys käyttää moninaisia työvälineitä. Työtä tehdään kännyköillä, läppäreillä sekä tableteilla. Kiinteistömaailman 700 hengen organisaatiolle on tosi tärkeää, että järjestelmät toimivat moitteettomasti ja järjestelmiä osataan myös käyttää. Aina ei jokaista kohtaa osaa, joten on tärkeää, että yhteistyökumppanilta löytyy tukea toimia järjestelmien kanssa.

Kiinteistömaailma avostaa Midpointedissa sitä, että ymmärrämme alaa, teemme joustavia ratkaisuja, toimimme yrittäjämäisesti, ja meillä on halua löytää asiakkaalle parhaat ratkaisut.

Vuonna 1990 perustettu Kiinteistömaailma on vahva ja valtakunnallinen kiinteistönvälitysketju, jossa työskentelee noin 700 asuntokaupan ammattilaista 110 asuntomyymälässä ympäri Suomen.


Kiinteistömaailma

Onko yritykselläsi tarve IT-tukipalvelulle?

Haluatko kuulla lisää, miten sinunkin organisaatiosi voisi keskittyä omaan ydinosaamiseen – samalla kehittäen sitä tietotekniikan ja digitalisaation avulla? Haluatko teille kumppanin, joka tarjoaa läpinäkyvää ja ylivertaista IT-tukea?